Torsdag

Äntligen , ja nu får jag lägga mig i soffan , ja egentligen borde det vara sängen som jag borde lägga mig i men väntar på att duschen ska bli ledig :) 
Denna dag har gått i ett , fattar inte hur man kan vara så dum så man sparar allt " göra " till sista dagen , låter mer dramatiskt än var det är men både Joakim och jag jobbar i helgen så ville få bort så mycket sim möjligt från " listan" idag :) så efter mina timmars jobb så tog vi en lunchdate Joakim och jag inann vi hämtade barnen , sen åkte vi och köpte en garderob till källaren , hann tyvärr inte mer än att halvvägs sätta ihop den då J åkte till sina morföräldrar och hälsade på , Hugo och jag tog en sväng till stan och åt glass istället :) när vi kom hem så klippte duktiga jag hela våran gräsmatta medans J skjutsade ut Hugo och kusinen till Stångån för att de ville fiska , fångsten en liten aborre smakade katten väl ! Har även tvättat och hängt upp 3 maskiner tvätt och rengjort grillen :) det ni ;) 

Imorgon är det skolavslutning , får se om jag hinner vara med på hela eller vara tvungen att smita till arbetet , kunde tyvärr inte vara ledig detta året heller :( men J och mormor får fira och äta jordgubbstårta . 

Nu är duschen ledig och har jag tur får jag fot massage när jag kommer tillbaka :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0